שיעורים ואימונים סויפט אפק

שיעורים 2018-07-20T00:41:24+00:00

אירובי

ספינינג

שיעור רכיבה על אופניים נייחים הנועד לשיפור הסיבולת לב ריאה שריפת שומנים וקלוריות.

זומבה

שיעור אירובי בקצב לטיני במגוון סגנונות: סלסה,מרנגה, קומביה,טנגו,פלמנקו ועוד…

HIIT

אימון אינטרוולי בדופק גבוה שכולו מתבסס על שינוי קצב ובכך משיגים שריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו.

חיטוב ועיצוב הגוף

בטן ישבן ירכיים

שיעור המתמקד בחיזוק ועיצוב פלג גוף תחתון כנגד משקל גוף או אביזרים.

עיצוב דינאמי

אימון המשלב מספר מרכיבי כושר לחיזוק כללי :שיווי משקל,כוח,קואורדינציה,יציבה,גמישות ושריפת שומנים.

TRX

שיעור שרובו עם רצועות אימון המתבססות על התנגדות משקל גופנו וניתן לשלוט בדרגות קושי ועומס לפי רמה ויכולת ושהיתרון הגדול בו העבודה התמידית של שרירי הליבה על מנת לייצב אותנו בכל תרגיל.

גוף ונפש

התעמלות בונה עצם

שילוב טכניקות של פילאטיס ויוגה לחיזוק שרירי הליבה ולמטרת סיוע בצפיפות העצם.

יוגה

שיעור המחבר בין גוף ונפש תוך התמקדות בגמישות הרפיה ריכוז ומודעות.

יוגה אשטנגה

יוגה דינאמית שילוב סדרת תנוחות לחיזוק גמישות ולהורדת מתחים והתמודדות נכונה.

יוגילאטיס

שילוב אלמנטים של יוגה ופילאטיס הקשבה לגוף תוך מודעות לחיבור גוף ונפש ושיפור יציבה.

פילאטיס

שיעור להארכת השרירים והתמקדות על שרירי היציבה, הארכת טווחי תנועה חיזוק הגוף ובסיום הרפיה לרגיעת הגוף והנפש.

שיעורי LESMILLS

BODYPUMP

50 דק' של אימון משקולות קבוצתי מובנה לעיצוב וחיזוק כל קבוצות השרירים העיקריות בגוף באווירה אנרגטית וסוחפת.

CXWORX

30 דק' בלבד של אימון מובנה לשרירי הליבה ((Core traning מהפכני ומאתגר באמצעות גומיות פלטות לחיזוק הגב בטן ישבן וחגורת כתפיים.

BODYCOMBAT

שיעור אירובי אינטרוולי מצוין לשיפור היציבה, קואורדינאציה, בטחון עצמי ושחרור אגרסיות המבוסס על אומנויות לחימה ומשלב תנועות מעולם הקיקבוקס, קארטה, טאקוונדו ,מוואי טאי, קונג פו, טאי צ'י.

לקביעת פגישת הכרות