שיעורים ואימונים סויפט סביונים

שיעורים 2019-04-29T14:49:22+00:00

פילאטיס

שיעור להארכת השרירים והתמקדות על שרירי היציבה, הארכת טווחי תנועה, חיזוק הגוף ובסיום הרפיה לרגיעת הגוף והנפש.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

פיטבול

שיעור המלווה בעבודה עם כדור גדול, השיעור יביא לחיזוק שרירי היציבה ולהתחזקות כוללת המאפשרת רצף וערנות בפעילויות יומיומיות.

האימון עוזר לחטב את הגוף, לחזק שרירים, עוזר להוריד את הבטן, לחטב זרועות לעצב את הירכיים ומשפר את הכושר הגופני.

פילאטיס בונה עצם

שילוב טכניקות של פילאטיס ויוגה לחיזוק שרירי הליבה ולמטרת סיוע בצפיפות העצם.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

פילאטיס CORE

בדומה לשיעור פילאטיס בשימת דגש על שרירי הליבה, עבודה על כל השרירים הפנימיים וחיזוקם.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

עיצוב

אימון כח אשר מתמקד בקבוצות שרירים באיזורים חשובים בגוף – יריכיים, בטן, ישבן, חזה וזרועות – מחטב ומחזק.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

עיצוב דינאמי

אימון קצבי, מהיר ומאתגר אשר עובד על קבוצות שרירים רבות ומחזק את שיווי המשקל, כח, קואורדינציה, יציבה, גמישות ושריפת שומנים.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

עיצוב פלג גוף עליון

אימון אשר מתמקד בחיזוק ועיצוב פלג הגוף העליון כנגד משקל הגוף או אביזרים.
מתמקד בעיקר על בטן, חזה זרועות וזוקפי גב.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

יוגה

שיעור המחבר בין גוף ונפש תוך התמקדות בגמישות, הרפיה, ריכוז, הורדת מתחים ושיפור היציבה.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

זומבה

שיעור אירובי שמבוסס על ריקוד בקצב לטיני במגוון סגנונות.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

קיקבוקס

אימון אירובי שמשלב תנועות מאומנויות הלחימה ובנוי על קומבינציות שתורמות לשריפת שומנים.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

בטן + ישבן + יריכיים + מתיחות

אימון אשר מתמקד בחיזוק ועיצוב פלג הגוף התחתון כנגד משקל הגוף או אביזרים.
מתמקד בעיקר על הבטן, ישבן ויריכיים.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

HIIT

שיעור שמחולק לעבודת סיבולת לב ריאה וגם לעבודת כח.
אימון בדופק גבוה שכולו מתבסס על שינוי קצב ובכך משיגים שריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו.
(זהה לאימון האינטרוואלים)
*מתאים לגברים ונשים כאחד

אינטרוואלים

שיעור שמחולק לעבודת סיבולת לב ריאה וגם לעבודת כח.
אימון בדופק גבוה שכולו מתבסס על שינוי קצב ובכך משיגים שריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו.
(זהה לאימון ה-HIIT)

*מתאים לגברים ונשים כאחד

TRX

אימון הרצועות המפורסם בעולם!
אשר מתבסס על התנגדות משקל גופנו ומחזק את כל שרירי הליבה.

*מתאים לגברים ונשים כאחד

TRX פונקציונאלי

בדומה ל-TRX שיעור אינטנסיבי יותר בעל עצימות גבוהה.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

BODY PUMP

50 דק' של אימון משקולות קבוצתי מובנה לעיצוב וחיזוק כל קבוצות השרירים בגוף באווירה אנרגטית וסוחפת!
*מתאים לגברים ונשים כאחד

BODY COMBAT

50 דק' של אימון אירובי אינטרוואלי מצוין לשיפור היציבה, קואורדינציה, בטחון עצמי ושחרור אגרסיות המבוסס על אומניות לחימה ומשלב תנועות מעולם הקיקבוקס, קארטה, טאקוונדו, ועוד…
*מתאים לגברים ונשים כאחד

CX WORX

30 דק' של אימון מובנה לשרירי הליבה מהפכני ומאתגר באמצעות משקולות וגומיות לחיזוק הגב, הבטן, הישבן וחגורת הכתפיים.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

ספינינג

שיעור רכיבה על אופניים נייחים הנועד לשיפור סיבולת לב ריאה, שריפת שומנים וקלוריות.
*מתאים לגברים ונשים כאחד

טרמפולינות

טרמפולינות שיעור המתמקד בחיזוק ועיצוב פלג הגוף התחתון ומרכז הגוף בשימוש הטרמפולינה , שיעור אירובי חזק ומהנה

לקביעת פגישת הכרות