שיעורים ואימונים סויפט פולג

שיעורים 2019-09-03T19:27:07+00:00

חיטוב הגוף

Pump & Jump

שיעור חיטוב אנרגטי המשלב עבודת אירובי באמצעות מדרגה ותרגילי כוח בשילוב פלטות משקל ומוטות.

Shape & burn

שיעור עיצוב דינאמי, לחיזוק כללי, טיפוח היציבה ושיפור כוח וגמישות.

TRX

אימון כוח וסבולת לב ריאה באמצעות רצועות ואביזרים משתנים.

Trx and more

אימון TRX בשילוב אביזרים פונקציונאליים

Shape TRX

אימון TRX בדגש על כל שרירי הגוף, אימון המשלב דינאמיות וסטאטיות.

Pure TRX

אימון הדגל של TRX משלב תרגילים מרפרטואר הTRX. מתאים למתחילים.

Pilates TRX

אימון פילאטיס בשילוב רצועות TRX.

Dream body TRX

אימון רצועות חזק, משלב בתוכו תרגילי בסיס מעולם ה TRX בדגש על עבודת שרירי ליבה וחיטוב הגוף.

HIIT TRX

שיעור TRX דינאמי ואנרגטי, המשלב תרגילי חיזוק מעולם החיטוב והTRX בדופק גבוה!

Core Pilates

שיעור עם פעילות דינאמית וזורמת המשלבת רצפי תרגילים מעולם הפילאטיס. בשיעור מושם דגש רב על יצירת מרכז גוף חזק, שרירי בטן וגב ורצפת אגן מחוזקת.

Shape

שיעור עיצוב דינאמי, לחיזוק כללי, טיפוח היציבה ושיפור כוח וגמישות.

Core Fitness

שיעור המשלב עבודה דינאמית , אימון בדופק גבוה ברוב האימון. אימון חיזוק מאתגר ומגוון תוך שימוש כפול- גם במשקלי גוף וגם בתוספת התנגדות במנחים מורכבים, חיזוק שרירי הליבה ושכלול יציבה.

Step & Burn

שיעור אירובי לשריפת שומנים תוך חיזוק שרירי הגוף, בשילוב מדרגה ואביזר משתנה.

אימון פונקציונאלי

אימון תחנות בשילוב ציוד פונקציונאלי ( חבלים, כדורי כוח, קטלבל, סולמות ועוד). אימון המשלב דופק גבוה ועובדת כוח אינטנסיבית. שיעור מומלץ לשיפור סבולת לב ריאה, כוח שריר, כוח מתפרץ וחיזוק שרירי הליבה.

באלנס

שיעור עיצוב עדין, להקניית גמישות וחיזוק שרירים, שיפור טווחי התנועה במפרקים ושמירה על מסת העצם.

ATB

שיעור חיטוב המתמקד בשלושה איזורים עיקריים: בטן- ירכיים- ישבן . האימון ישלב לסירוגין אביזרים שונים ומשקל גוף. שיעור מומלץ מאוד לנשים!

SHAPE ALL OVER

שיעור חיטוב בהדרכת מדריך משתנה, העובד על כל חלקי הגוף בשימוש באביזרים שונים. שיעור מגוון לחיטוב מקסימלי והנאה מירבית

Core and more

אימון חיטוב המתמקד בהתמודדות עם שיווי משקל, חיזוק שרירי הליבה וחיטוב הגוף.

אירובי

Interval Step

שיעור אירובי דינאמי המשלב ביצוע קומבינציות על מדרגה עם רצפי כוח לסירוגין.

Total work

אימון אינטרוולים אנרגטי המורכב מאימון אתלטי המשלב תרגילי כוח וחיטוב. דרך מהירה וכיפית לאתגר את הגוף, לשפר יכולות אתלטיות, לשרוף קלוריות, לחטב ולחזק את הגוף ולשפר סיבולת לב ריאה. אימון סוחף בליווי מוסיקה אנרגטית המאפשר להגיע לגבולות פיזיים חדשים. אימון זה מתאים למתאמנים בכל הרמות ומאפשר אופציות באמצעות תרגילים בעצימות נמוכה יותר.

זומבה

שיעור אירובי בקצב לטיני במגוון סגנונות: סלסה, סמבה, מרנגה, קומבייה ועוד. אין צורך בניסיון קודם או ברקע קודם בריקוד.

Aero dance

שיעור המשלב אירובי קלאסי עם אלמנטים מקשת סגנונות המחול ליצירת קומבינציות זורמות וקליטות.

Kickbox

שיעור אנרגטי וסוחף המשלב צעדי אירובי עם אלמנטים מעולם האיגרוף ומאומנויות הלחימה.

HIIT EXTREME – חדש!

אימון פונקציונאלי יעיל וחסכוני בזמן . משפר כוח, עוצמה, חוזק ליבה, גמישות וכושר. אימון לכל הגוף ללא ציוד. האימון מתבצע ע"י מדידת זמנים לכל תרגיל, עוצמתי ואינטסנבי!

Swiftsixteen – חדש!

אימון סטודיו לנערים, לגילאי 14-17 הכולל שיעורי קיקבוקס, אימונים פונקציונאליים, שיעורי חיטוב ומדרגה. כל האימונים מותאמים לגיל המתאמנים ובהדרכת מאמן מוסמך על מנת למנוע פציעות ולהגיע לרמת אימון מקסימלית.

קבוצת ריצה

קבוצת ריצה המתקיימת מחוץ למועדון ע"י מדרך מוסמך. בקבוצת הריצה משפרים יכולות ספורטיביות כגון סבולת לב ריאה, כוח מתפרץ , כוח שריר וגמישות. הקבוצה מתקיימת כשלוש פעמים בשבוע. מתאימה לכל הרמות והגילים

RPM מבית לס מילס

RPM הוא אימון סייקלינג- רכיבת אופניים עם מוסיקה מלאת עוצמה, שמכתיבה לך את הקצב. יתרונות: שיפור תפקודי לב ריאה, עיצוב וחיטוב של הרגליים, המותן והישבן. שיפור הסיבולת של שרירי הרגליים וחיזוקם, מבלי לנפח אותם. שריפה של עד כ-600 קלוריות!!!

גוף ונפש

BODYBALANCE מבית לס מילס

60 דק' של שיעור מובנה המשלב בין יוגה, פילאטיס וטאי צ'י, לשיפור היציבה, הגמישות, שיווי משקל ושיפור המצב הגופני והנפשי תוך כדי כך שמותיר אותך רגוע וממוקד יותר.

Flow

שיעור המשלב זרימה, קשב וקצב הגוף והנפש תוך שימת דגש על איזון, שיווי משקל ויציבה נכונה.

Stretching

שיעור אשר כולו מוקדש למתיחות והרפיית הגוף. שיעור המתמקד בהארכת השרירים, שיפור טווחי התנועה, תוך שימת דגש על יציבה וזרימה תנועתית.

Pure pilates

שיעור להארכת השרירים והתמקדות על שרירי היציבה. הארכת טווחי תנועה וחיזוק הגוף ובסיום, הרפיה לרגיעת הגוף והנפש. התרגילים בשיעור הפילאטיס הינם מתוך לקסיקון הפילאטיס.

פלדנקרייז

שיעור המתמקד בטיפול בשלד באופן עדין ומשקם, מסייע להפחתת כאבי גב.

ריקודי בטן

שיעור ריקוד בסגנון מזרחי אוריינטלי.

יוגה

האתה יוגה – בריאות הגוף, ורגה יוגה- ריכוז הרפייה והשקטת המיינד.

אשטנגה יוגה

משלבת פעילות פיזית דינמית ואינטנסיבית, נשימה אקטיבית קצבית ומלאה, והגברת יכולת הריכוז. האשטנגה תורמת למיצוי היכולות הגופניות של כל אחד ואחת, ופיתוח היכולות המנטאליות. שילוב זה יוצר גמישות, כוח פיזי, כושר גופני וסיבולת גבוהה, עמידות וחוסן גופני ומנטלי, ויכולת טובה של עיבוד נתונים ותפישה חושית.

לקביעת פגישת הכרות