מאמרים

>מאמרים>

חושבים שאתם יודעים הכול על מכוני כושר?

בשנים האחרונות אנו חוזים בהתחזקות הדרגתית של עולם האימון הפונקציונאלי בכלל ובתוך מועדוני הכושר בפרט. תערוכת FIBO, המתקיימת בגרמניה בכל שנה, עמדה בסימן אימונים פונקציונליים בקבוצות קטנות ואימונים פונקציונליים ליחידים.

2018-06-24T11:57:41+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

נשים, בריאות ואימוני התנגדות

מהם אימוני התנגדות, מה חשיבותם ותרומתם לבריאותנו? ולמה הם עדיין לא תפסו תאוצה בקרב האוכלוסייה הנשית בישראל? בדיוק לשם כך, החלטתי לכתוב ולהסביר את הכל במאמר הבא, שמבחינתי הוא בעל חשיבות עליונה עבור כל אישה ואישה המעוניינת להשיג מטרה זו או אחרת בדרך היעילה ביותר, תוך כדי שמירה על בריאות תקינה.

2018-06-23T12:18:27+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

להיראות, להרגיש ולתפקד טוב יותר

ביצוע אימוני כוח על בסיס שבועי מסייע להיראות, להרגיש ולתפקד טוב יותר. אימוני כוח הם אמצעי לשיפור יכולות גופניות וביצועים ספורטיביים, הם מפחיתים את הסיכון לפציעות וגם משפרים את ההופעה החיצונית והביטחון העצמי בשנים האחרונות הצטברו עדויות מחקריות רבות המצביעות על כך שאימון כוח מתון מספק תועלות בריאותיות וגופניות רבות, במיוחד לאוכלוסייה הבוגרת. תוכנית כוח בסיסית ומבוקרת עשויה לשפר מדדים פיזיולוגיים רבים ועשויה לתרום לתפקודו היומיומי של האדם הבוגר. ההשפעות החיוביות שיש לאימון כוח על בריאותינו:

2018-06-23T12:21:56+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

אימון אירובי ללב חזק יותר

אימון גופני בעל אופי אירובי יוצר לב חזק יותר, הלב מסוגל להזרים יותר דם בכל פעימה. קוטרם של העורקים והוורידים גדל וכן גמישותם גדלה, וכך הם מאפשרים זרימת דם גדולה יותר, יותר חמצן, יותר אנרגיה וחומרים חשובים אחרים. הריאות נעשות יעילות יותר, הם מסוגלות לנצל ביתר יעילות את החמצן שנמצא בריאה וכמו כן הן מסוגלות להגדיל את נפח האוויר הכללי שעובר בריאות בזמן מאמץ. כמות ההמוגלובין עולה וע”י כך הדם יכול להזרים יותר חמצן. ההשפעות החיוביות שיש לאימון אירובי על בריאותנו :

2018-06-23T12:26:38+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

מה זה פילאטיס?

שיטת פילאטיס, הקרויה על שמו של מייסד השיטה ג'וזף פילאטיס, היא טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני בין תרגול פיזי ודינמי של כל קבוצות השרירים בגוף לבין פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק שהם מעקרונות שיטת פילאטיס. במקור פילאטיס קרא לשיטה "Contrology" שמשמעותו: שילוב בין שליטה גופנית ומנטלית. השיטה מתמקדת בחיזוק ובעיצוב שרירי הגוף מבלי לנפח אותם, ובדרך זו מחטבת את הגוף ומחנכת אותו לגמישות וליציבה נכונה. עוד לפני שהפכה שיטת פילאטיס לנחלת הכלל היא זכתה לפופולריות רבה בקרב רקדנים וספורטאים מקצועיים שנחשפו ליתרונותיה הרבים של שיטת פילאטיס. אחריהם החלו להציף את מכוני הפילאטיס סלבריטאים ודוגמניות שעבודתם דורשת מראה מחוטב ובריא בנוסף לתחושה רעננה במשך כל שעות היום.

2018-06-23T12:26:30+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

חשיבות השמירה על מאזן הנוזלים והמלחים בגוף בעת אימון

מאמר העוסק בהשפעת משק הנוזלים והמלחים בגוף על הביצועים הספורטיביים, במאמר יוסבר על חשיבות השמירה על מאזן הנוזלים והמלחים בגוף, אילו סכנות נשקפות בעת אימונים ממושכים בסביבה חמה, כיצד להמנע מהתייבשות וגם טיפים כיצד להשיב נוזלים ומלחים לגוף במהלך ולאחר האימונים ובאיזה עיתוי מומלץ להתאמן בימי הקיץ החמים, קריאה מהנה.

2018-06-23T12:21:40+00:00 קטגוריות: כללי|0 תגובות

לקביעת פגישת הכרות