שיעורים ואימונים סויפט אשדוד

שיעורים 2018-07-20T00:42:59+00:00

גוף ונפש

יוגה, טאי צ'י, פילאטיס, בונה עצם, פלדנקרייז.

טאי צ'י

תנועה סינית רכה המשלבת יציבה, גמישות ועבודה פנימית לשיפור הבריאות.

יוגה

שיעור המחבר בין גוף ונפש תוך התמקדות בגמישות, הרפייה, ריכוז ומודעות.

פילאטיס

שיעור להארכת השרירים והתמקדות על שרירי היציבה. הארכת טווחי תנועה וחיזוק הגוף.
בסיום, הרפייה לרגיעת הגוף והנפש.

עיצוב

BODYPUMP , TRX

שיעור BODYPUMP – LESMILLSS

שיעור עיצוב קבוצתי באמצעות משקולות, מצוין לפיתוח כוח שריר, עיצוב וחיזוק.
השיעור נועד לכולם, נשים וגברים כאחד.

TRX

הנו אביזר משלים בתוך אימון פונקציונאלי המשמש עבודה אירובית ואנאירובית על מערכות השרירים של המתאמן, תוך מתן דגש לקבוצות שרירי הליבה בגוף המתאמן. העבודה בשיעור בעזרת משקל הגוף בלבד ללא צורך במשקולות וציוד כבד.
השיעורים הינם עד 19 מתאמנים וללא תוספת תשלום.

סיבולת לב-ריאה

טרמפולינות, BODYCOMBAT, אימון מחזורי, CORE HIIT FITNESS, ספינינג, מדרגה

טרמפולינות

שיעור אירובי המתמקד בחיזוק ועיצוב הגוף. שיעור מהנה ואנרגטי בשימוש טרמפולינות.

אימון מחזורי

אימון אינטרוולים בתחנות לשיפור יכולות מוטוריות ושיפור סיבולת לב ריאה.

ספינינג

שיעור רכיבה על אופניים נייחים, הנועד לשיפור סיבולת לב ריאה, שריפת שומנים וקלוריות.
השיעור מיועד לכל הגילאים ולמתאמנים ברמות מגוונות של כושר גופני.

התעמלות במים

אירובי מים המבוסס על תרגילים מהיבשה אשר משתנים בהתאם לעבודה במים. הפעילות מתאימה לכולם, מילדים ועד מבוגרים ומבעלי כושר גופני נמוך לספורטאים.

זומבה

שיעור אירובי בקצב לטיני במגוון סגנונות: סלסה, סמבה, פלמנקו ועוד. זהו שיעור מאומץ מאד, מהיר יותר משיעור אירובי רגיל ושורף יותר קלוריות. התנועות בשיעור זומבה הן תנועות ריקודיות בעיקר.
אין צורך בניסיון או ברקע קודם בריקוד.

פילאטיס מכשירים

שיטת אימון ייחודית ומאתגרת בקבוצות של עד 6 מתאמנים, תוך התאמה אישית לצורכי ויכולות המתאמן.
מתאים לכל הגילאים, ספורטאים, רקדנים, שיקום מפציעות ולסובלים מכאבים כרוניים.
מחזק את הגוף, משפר את היציבה, גמישות, הארכת טווחי תנועה תוך התמקדות בשרירים הפנימיים וכהשלמה לאימונים בחדר כושר.

אימון פונקציונלי קבוצתי

אימון פונקציונלי בקבוצות קטנות עד 10 מתאמנים, מורכב מתרגילים בעלי תנועות מורכבות שמדמות פעילות יומיומית. השיעור מתאפיין בהוצאה קלורית גבוהה ודורש פחות זמן מאשר אימון שבו מבודדים קבוצות שרירים.

לקביעת פגישת הכרות